vineri, 29 septembrie 2023

Teorii ale conspirației.

Teorii ale conspirației.
Și  nițeluș amestecate cu munte.

Nu știu de ce, dar mi s-a făcut dor de un un site prorusesc... Cum Sputnik este interzis în spațiul media românesc, m-am îndreptat spre un frate spiritual al său, pe nume ActiveNews.
https://www.activenews.ro

Vehemența aceluia mi-a aprins o altă lampă de rudenie. ... Unde am mai lecturat stilul cu pricina? Păi la o inimoasă revistă de turism, mai exact la editorialistul dumneaei..
Mi-am zis că se mai întîmplă, că les grands esprits (cu haine) naționaliste se mai întîlnesc, în privința subiectelor ce îmbrățișează, respectiv strîmbă din nas.

Dar mi-am adus aminte de o bucată, de acum vreo patru ani:

„Sunt mai corecți americanii de azi care, cu atâta cinism, caută gazul la Pungeşti-Vaslui, decât cei din 1944, care bombardau rafinăriile prahovene şi, mai cu seamă, Bucureștiul, măcelărind, poate la fel ca teroriștii de astăzi, atâția români nevinovați? ”
https://romania-pitoreasca.net/2017/07/24/sorin-tulea-●-amintiri-din-razboaie-neterminate/

Opa!
Pungești.
Și grație cărei exploatări ni s-ar fi redus inclusiv dependența de livrările rusești de energie.

Firește, nu am dovezi că acea revistă e vîndută vreunei puteri străine. Dar dacă iritarea pe aliații occidentali o mai pot înțelege, la deranjul brusc de Pungești lucrurile îmi para a sta altfel...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu