vineri, 29 septembrie 2023

Lansare carte Iosif Gheție, iulie 2022 (I)

(scrisă la 27 iulie 2022)


Am fost la o lansare de carte, și anume aceea a dlui Iosif Gheție, apărută la „România Pitorească”.

Nu-l întîlnisem niciodată pe autor, am făcut-o acum pentru prima dată.
Dînsul este întîmplător părintele întîiei descrieri de abrupt care mi-a ajuns cîndva sub ochi, anume aceea a Văii Morarului (cu schița aferentă).
.
Ca orice tînăr sau chiar copil, îl păstrasem o amintire cvasi de vis, în ceață, firește favorabilă.
Este drept că mi-l închipuisem brunet și prelung la față. L-am descoperit un pic diferit în imaginile descoperite pe net în ultimii zece ani. Rotunjor la chip. Și producîndu-mi ceva dezamăgire.
.
Nu mă luați cu huo. Cele de mai sus îs aranjate de un compartiment independent din mine, partea-mi conștientă producînd doar indelicatețea de a spune în public așa lucruri...
.
Or, la amintita lansare de volum, am avut surpriza de a descoperit un ins mai mult decît de gașcă, în sensul domol al cuvîntului. Zîmbitor, cu verb plăcut, ba și familist de cursă lungă (ceea ce, dacă nu te-ai acrit ori căpătat chipul nevestei, e o mare calitate).
(va urma, în episodul trei - sic! - al acestor impresii)

Fotografiile sînt preluate de pe romaniapitoreasca.net, respectiv climbromania.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu