joi, 14 septembrie 2023

Prin jur. 14 septembrie 2023

Pe fila Fb a piteșteanului  Alexandru Narcis Popescu...



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Versurile acelea aparțin Dianei, Alexandru?

Cam cine o fi fost cu ideea să le pună pe acea placă memorială? Zic asta pentru că se află persoane interesante, asemenea oameni...


În același timp, s-o fi gîndit că îi ia vreunul la purecat frumoasele versuri? De pildă ideea de egoism (firește, că a altuia!)...

În rest, admit primul că doar bafta a făcut să nu avem, și alții, asemenea accidente...

Oare ce fel de placă mi-ar plăcea să pună amicii (am așa ceva?), la locul decesului meu montan?

 
PS
Condei, nu glumă:
„Guralivi mințind poporul...”

Oare asemenea idei cît ne reprezintă, și cît semnalizează firea celor cărora le sînt adresate? Și fără a căror considerație nu putem trăi?
.

**

Mă uit la bucata „Mai mulți munți, mai puține blocuri”, pusă pe acea placă între ceea ce par două cruci. Situația îmi aduce aminte de Mercedes-urile duse la sfințit.

Mă întind la vorbă...
Unul dintre cele mai dramatice accidente petrecute pe munte îmi pare a fi fost acela al lui Gică Rafail.
Cei care i-au montat o cruce au menționat pe ea doar numele și intervalul în care a trăit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu