sâmbătă, 2 aprilie 2022

Dincolo de mască

Nu știu ce îmi vine, și încerc sa scriu aici și cu alcătuirea-mi de dincolo de mască - aceea pe care o port în lume (și chiar față de mine).
Ceva din mine nu vrea însă. Evită. Fuge ca zvîrluga (prin urmare, grăi-va în continuare tot masca, fie și un pic tulburata de perspectiva la care a fost supusă, de ideea anterioară).
Probabil, cel mai dificil drum pe care l-am izbutit pe munte e fleac, față de asemenea 'decopertare'.

Altminteri, postarea ce plănuiam (și în pregătirea căreia m-a pălit nastrusnicia de mai sus) pleca de la niște imagini de munte mai vechi, pe care le-am transferat în telefon pentru vreun vizionat, în monotonia transportului urban.
Cred că sint vreo 15 ani de la respectivele imagini.
Unele de vară, căci subsemnatul nu a rezonat vreodată cu partea rece a anului. M-am înnebunit, mamițo, după soarele estival, dacă se poate din apropierea solstițiului...

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu