sâmbătă, 2 aprilie 2022

Nu cred că mi-am propus vreodată să înving muntele













Nu cred că mi-am propus vreodată să înving muntele.
Mi-am dorit doar să obțin performanțe, de diverse tipuri (inclusiv de a gusta mai mult frumoasa natură), despre care am aflat ulterior că astupă diferite goluri din suflet.

Prin zisele reproduse în imagine, simt că Messner se adresa, comercial, unor oameni care nu prea umblau pe munte. Și care, din motive explorabile, tratau depărtatul/străinul munte în cheia învingerii.
La o adică, translau în lumea montană o atitudine ce vădeau diurn, între semeni.

PS
Muntele mi-a dăruit unele din cele mai frumoase simțiri posibile.
De ce l-aș trata, păcatele mele!, în cheia înfrîngerii (lui)?
Plus că ar fi lipsă de inteligență, să nu conștientizezi că oricînd vreo doză de ghinion te poate învinge, pe munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu