duminică, 17 aprilie 2022

Apropo de Omul (I)

Apropo de Omul, și de vizita-mi relatată în precedenta postare, între altele mi-a reținut atenția un cioban în floarea vîrstei.
Supărat vizibil pe viață (mai rău ca subsemnatul).
Inițial nu mi-a trezit simpatii, dar apoi am realizat că trebuie să fie al naibii de neplăcută situația lui, de păstor al turmei umblînd prin Valea Gaurei, cînd dă de acea multă lume procopsită-material dar și erotic (dumnealui nedînd semne că excelează în domeniu) se perindă prin fața ochilor săi.


Te cam ia un pic amocul, realizînd ce ghinion avuși tu în viață (putem pune de-un exercițiu al imaginației, cum îi e viața de zi cu zi / anotimp cu anotimp), în raport cu acei semeni ce par să pleznească de bunăstare.
Firește, nu se face a medita, în genul meu de aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu