miercuri, 16 iunie 2021

Mă aflu o găină

Mă aflu o găină ce nu s-a pomenit. 

Nu neapărat aceea cu mărgica, ce cotcodăcește mult, despre fleacuri, cit una care vorbește de proiecte, și despre care nu e deloc sigur ca vor deveni ceva real.


E cazul proiectantului materiăluș despre Cristache Dedula. 

Dar mai ales al celui despre Al. Beldie, de care cotcodaceam acum aproape un an. Și care nici măcar nu s-a urnit. 


Noroc a ma afla perseverent, a la longue. 

Și risipindu-mi parte a lenei din autoflagelări ca mai sus.


În baza ultimeia, pus-am deja de un schelet al textului despre Dedula (sa nu uit acolo de șprițul rece pe care i-l strecura Nae Dimitriu prin oberlicht,pe cînd președintele AER asuda în ședințele asociației...).


Cu Beldie lucrurile stau un pic mai nașpa. Articolul lui Gh. Dihoru - ce stă la baza acestui nou material - e util, însă informațiile privind înclinație erotice ale inaintasul mi se află mai mult decît cartof fierbinte.

Pe felie, prin viață e bine sa ai grija de ce anume te revolti, căci se pot ivi lucruri și mai nașpa.

E cazul d-lui Mihai Ogrinji, iritat cindva de zisele mele despre Beldie. Or, Gh. Dihoru dă un citat și mai breaz:







CMN de pe insigna va fi însemnat ca purtătorul ei este custode al Comisiei Monumentelor Naturii. 

Altminteri, asa mărturisiri lasă loc și ele de mai rău, mai exact de vreo investigație psiho, asupra izvoarelor acelei atitudini/înclinații...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu