sâmbătă, 23 mai 2020

Scări de acces, cîndva, la mînăstirea Văcărești

Bănuiam eu că scările din plan apropiat-stînga (existente și azi) fac parte din ansamblul Mînăstirii Văcărești...


E un pic de rîsul-plînsul, să umbli prin mall-ul existent azi și să-ți imaginezi atmosfera ce va fi existat cîndva în exact același loc.
Cu ceva efort, poți reconstitui și cum era înaintea mănăstirii.
Mai îndrăzneții în ale neuronilor pot medita și cum era înaintea apariției omului.
Apropo de pușcării, am trecut ieri pe lîngă stabilimentul din fosta Cale a Rahovei. Unde a fost depus parcă și Paul Goma, cînd s-a aflat prea rău de gură.
Mai ales noua adăugire de sîrmă ghimpată (pe verticală) mi-a lăsat un tremurici destul de neplăcut. De teamă, îmi feream pînă și privirea, către acel complex.
O să faceți aici „Hă-hă...!”, dar mă aflu totuși născut în așa-numitul Obsedant deceniu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu