sâmbătă, 23 mai 2020

Frumusețea unui munte, ori a altuia. Clasamente


Eu unul nu as putea pune dragii mei Bucegi în vreo competiție de frumusețe, cu alte locuri montane. Oameni (ce emit jduecăți) și munți, sînt din filme - ale subiectivitatii - diferite.

Totodată, știu ca ceea ce îmi place mie e foarte posibil sa nu placa altora.

**
Sună a egoism, dar nu as putea pune în prim plan gustul altora.
Nu am fost educat îndeajuns, pentru așa ceva.

Dacă fac un lucru (de exemplu o poza) pentru sufletul meu, sînt atît de incîntat ca nu mai am nevoie sa ma scarpin peste cap (adică sa pozez după cum place altora), și sa fug după considerația lor...

PS
Teoretic, ce spun eu (și aici) sînt tîmpenii.
Dar practic sînt lucruri de sine, pe care lumea normală a fost educată să le ignore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu