duminică, 23 februarie 2020

UMAN. Ticălos

Ticălos.
E omul care, la vorbele "De ascultat și de învățat.. ", întreabă - fie și umil - ce anume-i de învățat, din textul care I se pune sub nas...
E la mijloc firea noastră. Că prin mijloace simple/superficiale să dobîndim măreție. Ne-deranj de univers, dar și stăpînire a acestuia.

Așa acțiune are nevoie de două lucruri.
- mediu cu amici care participă la piesă
- a nu sosi, după emiterea vreunei măreții, vreo intervenție care să zăbovească asupra ei (precum zisele-mi inițiale de aici), ce sa mai spun de o părere contrară...

Nu am avut ceva cu Zsolt. Aș spune chiar ca mi-i o personalitate simpatică. Dincolo de fleacuri polemice, i-am zis cîndva că nu m-ar mira s-apuce calea politicii, deși in acel moment critica de zor la oamenii acelei branșe...
Unor terți, m-am confesat tot pe atunci că are ceva din Emilian Cristea (1915-1982).


PS
În toată marea de postări indurerat-omagiale, nu s-a pomenit unde și cum a fost accidentul lui Zsolt. Destul de tîrziu am aflat amănunte de la Alexander Edelweiss 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu