sâmbătă, 1 februarie 2020

„Azi e ziua ta, MUNTE”

„Azi (11 decembrie, n. MO) e ziua ta, MUNTE”
”Muntele a fost si este balsamul ce mai bun,pentru viața pentru trăire.Ori cât eram uneori de supărat sau trist,muntele mă lua sub oblăduirea lui,ma mângâia si ma înveselea imediat,uitand de amărăciuni.”
Eu unul m-am lecuit de omnipotența muntelui pe la 30 ani. Atunci am constatat că aveam, de fapt, două proptele mari în viață. A doua era amorul pentru o doamnă oarecare (cu care aveam altminteri doi copii).
Cînd a picat acel al doilea reazim (căci se mai întîmplă). muntele singur nu mi-a mai putut sușține echilibrul.

Nu spun că l-am înjurat ori l-am abandonat, în urma unei așa constatări, însă barim de atunci i-am știut limitele.
Și mai tare i-am știut limitele la dublul vîrstei pomenite mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu