sâmbătă, 22 februarie 2020

UMAN A trece bățul prin gard, spre cîinele de acolo.

Cineva mă acuză ă-s ins care „bagă bățul prin gard”.
Se înțelege că acuzatorul, fiind om, nu răspunde la afirmațiile-mi inițiale (și care i-au reclanșat replica, cea cu bățul). În paralel, caută să mă descurajeze în fel și chip, afirmînd de pildă că nu am realizat nimic în viață.

E floare la ureche a replica ultimelor (ba și cît să doarmă prost acela, în noptea viitoare) dar zăbovesc numaia supra noțiunii cu băț prin gard, spre dulăul de partea cealaltă a pîrleazului. Există acolo există tipul cu bățul, dar și o fiară, de partea cealaltă a gardului. Și care latră la cineva care nu se află în ograda lui. Unii spun aici că acel patruped se află, bietul!, animal, carele nu știe una și alta etc., însă nu-mi schimb punctul de vedere.

Asemnător mă ia și un alt cetățean:
„Demagog si o persoana frustrata sunteti dumneavoastra care pentru a se baga in seama dintr-o existenta anosta comenteaza o postare a sotiei indurerate,Sa va fie rusine!”
Totul, de la zisele-mi pe fila văduvei lui Zsolt Torok.
Care filă - cu vorbele doamnei T., respectiv comentarii îndurerate - mă fac să nu regret cele scrise cîndva despre Emilian Cristea.  Ai căror susținători se aflam cam același aluat, cu aceia din fila dnei T. (Torok, nu cea din Camil Petrescu...).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu