sâmbătă, 1 februarie 2020

[MUNTE] Din ciclul Mărgica (aceea lăudată de găină)

din ciclul Mărgica (aceea lăudată de găină, aflată în competiție cu cocoșul, cel cu punguța).

Am isprăvit ceea ce am simțit nevoia să adaug în „Sus la munte la izvor...”, după incidentul cu inimoșii investitori (la mîna a doua) de la clubul Floarea de Colț.
Mai simt nevoia să pun un calup cu imagini ale lui Sorin Tulea (alpinist și fotograf interbelic, 1915-2005), legat de care proprietarul lor actual, Cristi Cuțurescu, a avut amabilitatea să îmi dea acceptul.
Similar s-a declarat și Andrei Done, proprietarul carnetului de ascensiuni montane ale lui Tulea, cu rezerva să dea un ochi finalmente rîndurilor mele născute din el.
Acel calup (estimat de mine la 48 pagini - deci cît are cel originar al cărții) va reclama hîrtie velină,ceea ce va sui un pic costul tipăririi.
Cred totuși că pot suporta investiția (mintea românului de pe urmă...).

Mi-ar prinde bine să fie întreaga carte pe hîrtie mai bună, situație în care fac apel la un sponsor.
Dacă nu se ivește într-o săptămînă, nu va fi cap de lume.


Probabil tărășenia va apărea în ianuarie.
Va avea 600 pagini și ar urma să ceară în punctul de desfacere (va fi numai unul, la un magazin de articole montane) 60 lei.
Tiraj, pe standul amintit: 70 bucăți (30 opresc eu). Dacă, prin absurd, piața va dori mai multe, fac un drum suplimentar la tipografie. 
Comunicați-mi cît vi se par acei 60 lei - mult? puțin?
(am văzut că România Pitorească solicita, în 2015, 40 ron pentru un volum de cca 380 file)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu