duminică, 2 februarie 2020

[MUNTE] Uman, A voi mult, de la oameni.

Fără îndoială mi-am ales ocupație riscantă (ori mi-a fost repartizată la naștere, așa ceva..)
Și anume a voi mult de la oameni.
(situație în care și aceia pot veni la mine cu reclamații, că nu ajung la vreo ștachetă a lor)
.
Însă îmi stau ochii pe fila Fb a unui senect montaniard.
Și de care, de pildă, un Petre Suciu vorbește admirabil în cartea „Noi cei de la Știința...”)

Omul este titrat. Iar amintitul Suciu zicea că îi mergea mintea brici.
Mă uit însă la ce postează.
(iar dînsul acumulînd multă experiență de viață)




Forward-uri.
Mai exact de lucruri cam deloc mintoase.

În paralel, un inginer (septuagenar actualmente) trimite contactelor sale fișiere de prezentare.
Ale altora.
Și pe subiecte care de care mai academice (puneți dumneavoastră ghilimele, ultimei vorbe).


Explicați și minții mele cea proastă, cum devin lucrurile.
Inși ca aceia sînt destupați doar pînă la ora 4 a după-amiezii?
Respectiv pînă la același ceas, al vieții lor?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu