sâmbătă, 25 iulie 2020

Fragment de obuz, pe munte (Caraiman, Bucegi).

Din lipsă de timp (foarte probabil și chef...) nu am vizitat ieri bucățica de obuz din Vîlcelul Cantuniari (Caraiman, Bucegi).
Pe care, acum cîțiva ani am luat-o din talvegul acelui fir și am pus-o într-o grotuliță situată nu departe (foto din 2015).






Am apucat să meditez doar că sosirea acelui proiectil(-tată) aici va fi fost legată de o reglare a tirului - care într-o primă fază depășea vizata baterie românească de pe Coștila.
Toate astea petrecîndu-se acum o sută și ceva de ani.

Mai căscam imaginația ieri la cum vor fi mers pe acolo, pe Albișoara Gemenelor, siluetele celor din grupul Țițeica, la prima parcurgerea locurilor...
Aș minți să spun că mi-a stat mintea mai mult de-o secundă-două, pe așa idee. Apoi am căscat gura pe unde pun piciorul, respectiv cît de solid este pitonul de rapel.


PS
Pozarul imaginii este în Albișoara G, însă la nivelul bradului din imagine se trece comod în vecinul vîlcel Cantuniari - aflat acolo la puțini pași..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu