miercuri, 29 iulie 2020

Cîmpulungeanul Ion Dobrescu

VIAȚA.
.
Am dat de cîmpulungeanul Ion Dobrescu (altminteri dus actualmente dintre cei vii) cu un prilej nu foarte pașnic.
Mai exact semnătura dumnealui fusese plasată de alții sub unele dintre cele mai abjecte rînduri, pe care le-au adăpostit publicațiile noastre montane.

Dînsul a avut însă bunul simț să răspundă onest reproșurilor mele, ceea ce mi-a făcut - dincolo de toate - o bună impresie.
Și pe care nu mi-a alterat-o nici vreo invidie postdecembristă, pentru faptul că a devenit general, foarte posibil fără să fi bătut recorduri militare (ci doar de tenacitate socială).
.
Îl revăd azi în pelicula unor speologi (minutul 1:01), ca descoperitor a ceea ce a fost numit Avenul de sub vîrful Grind, Piatra Craiului. Deși finalmente nu ne-am cunoscut personal, am simțit în acele cadre un apropiat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu