marți, 6 august 2024

Rege.

„Undeva în tinutul regelui. Piatra Craiului Park, Romania”

Pentru mine, rege este Bucegiul (mai exact abruptul lui). Însă mă feresc să o afirm sus și tare, ca să nu dea năvală lumea pe acolo. Ca orice îndrăgostit care se respectă, vreau să l țin numai pentru mine. În rest, puteți face glume liniștiți, că și eu și el suntem de sex masculin. Am replicat eu la chestii mai incomode, decât atât...
Indiscutabil așa gen de afirmații vor și să șocheze. Iar ăsta fiind un mod de a atrage atenția, unor tipi destul de adormiți/reticenti... Îmi place totodată să descopăr fațete noi ale lucrurilor, iar în același timp să îndrăznesc să trec peste interdicțiile (de a le comunica) nu chiar justificate (vorba unei cunoștințe: "Nuuu, nu face asta, că ne vede Cocoșata de vizavi!")

Apropo de îndrăzneli, un tip oarecare reproșa altuia lauda de sine. La care meditam cum vor fi arătat palmele peste cap, în situațiile cind acela îndrăznise și el, prin copilărie, să procedeze la fel. Și care l au lecuit de așa bravadă, situație deloc plăcută, când vreun altul se dă leu prin preajmă. Așa ca respectivul se străduia să taie aripile și altora, care nu avuseseră parte de bunii lui părinți...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu