duminică, 21 august 2022

Patimă

Patimă.
Hornurile Văii Seci (Caraiman, Bucegi).



În rest, mai pe seară, în niște cotloane altfel de pomenit în vreun RT acasă, nu mi-a mai ars și pace de pozat...

PS
Ador soarele de vară, prin acele locuri...
Păcat că mă aflu mai totdeauna pe fugă, mînat de ceas, dar uneori și de temeri.

PS2
Rucsacul e cadou de la Mugurel, la o aniversare a subsemnatului de acum - cred - 16 ani. Nu s-a făcut zob pînă acum pentru că în răstimp am folosit un alt desag, cadorisit anterior tot de el.
Că veni vorba, de răposatul amic, și de bine ce am dereticat ieri pe Diagonala Caraimanului, nu am mai întîlnit un pasionat de abrupt ca el. Nu doar că se aventura în zonă, dar puteai discuta cu el amănunte, era captivat de acel teren. Îmi aduc aminte vorbirile noastre în timp, despre Diagonala cu pricina.
Mai puțin interesat era de istorie, dar excela în atîtea alte domenii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu