luni, 15 august 2022

Munte. Cercetări istorice.

După ce am dat viteză rachetei ce explora constelații de informație, am acum - odată isprăvit un muncit capitol de carte - a da marșarier.
De-accelerarea nu va fi simpla, mai exact mintea tot mai găsește subiecte de răsucit, pe amintită felie. De pildă, cum or fi arătat lucrurile dincolo de vreun articol de gazeta favorabil, prin anii 90, respectiv de o postare entuziastă, mai încolo ..
Altminteri, e un pic interesant că sînt luati cu Huooo! taman tipii interesati de adevăr, nu si frații care mint la greu.

Asta e.

PS
Admit primul că cititorii postărilor mele sunt rarisimi, iar rezonanții cu ideile-mi se pot număra pe degetele unei mîini.
Iar în viitor (am uneori așa prost obicei de a privi în perspectivă),în cel mai bun caz vor fi tot atât.
Dar tot as scrie așa amănunte, de tip making of, căci și mie mi-au produs imensa plăcere, notațiile unor înaintași.
De pildă, ale lui Radu Țițeica, pe cînd bîjbîia, acum un veac, prin abruptul Bucegilor. Ori ale lui Nae Dimitriu, cînd nota despre bucătăria epocii sale (numită și ”mica isterie alpină"...).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu