vineri, 24 aprilie 2020

Rezonanțe cu semeni montaniarzi (de azi și de ieri)

Îmi vine curiozitate, altminteri pe cînd bat marginea unul lan, dacă îmi recunosc asemănări cu alți montaniarzi.

Politicos este sa încep cu cei prezenti /contemporani...
Parcă nu.

Mintea fuge la un cogener împătimit de Bucegi, dar nu văd ceva în comun, ba nici simpatie (barim la nivel conștient, căci prin adînc lucrurile stau complex).

Am mai mers pe munte cu un domn, dar relația pe fu pe principiul diferențelor... Pe "Aș vrea să fiu și eu ca el, în domeniul cutare..."

Merg spre trecut (hazul face ca despre aceștia sa știu mai multe decît despre contemporani).
Aici mă recunosc în mai mulți. În sensul ca vad comuna trăsătură cutare, în condițiile în care ne difera totuși proporția...

Mă recunosc, pe caracteristica amintită mai sus, într-un Cristache Dedula.
Dar și în Nae Dimitriu.

Tocmai ieri descopeream, nu prea incîntat, chestii comune cu Ionescu-Dunăreanu (n-a fost între simpatiile mele...).
Legat de domnul despre care bat toba a-mi fi fost mentor (N. Baticu), voi spune o vorbă mare. Ne-a fost comun genul de traumă psihică juvenilă (altminteri relația ne-a fost mult complexă-nuanțată).

Oare asa s-o trage careva de șireturi și cu răposatul care voi fi peste 50 ori 100 ani?
"Ai vrea tu! 'Uitare' va scrie, pă mecla ta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu