vineri, 24 aprilie 2020

Îmi apare, în dreapta filei Fb, despre existența FRTA...

MUNTE. Uman.

Îmi apare, în dreapta filei Fb, despre existența FRTA...

Este posibil ca imaginea să conţină: text

Nu mai bine revăzusem ieri un clinci al subsemnatului (la altceva nu mă pricep...), cu Dinu Mititeanu.
Prins de subsemnatul cu ușa, legat de paternitatea cărții lui Cuxi Șerban (adică nu acela, ci cam el, Mititeanu, dar în numele aceluia), distinsul clujean îmi răspunde la un moment dat:
„Nu e vina lui Cuxi sau a părinților care i-au tipărit jurnalul post-mortem - că alpiniști mai buni ca el, cu un palmares mult mai bogat nu au putut tipări o carte – mai ales cei ne-afiliați la Federație […] Cuxi a făcut «marea crimă» că a fost alpinist legitimat la un club studențesc. Și n-a ascuns asta, o scrie în carte...”
Pentru cine e mai prostuț, respectiv (cam tot aia!) luînd pe nemestecate ce-i spune tatăl spiritual, citatul se află beton.
Or.
De rău ce se avea rău cu Federația, Mititeanu era fan al sufletului Federației, adică Emilian Cristea.
Ultima chestie o spun și oamenii FRTA, la vremea aceea.
Trec aici peste faptul că fratele Mititeanu nu spune pîs, în acea carte, despre doamna F(ederație).
Spune doar acum, cînd e prins cu ușa...

PS
Surprizele spre final de viață se află inevitabile.
Nu-mi vor lipsi nici mie.
Dar trebuie să fie ceva pe capul lui Dinu Mititeanu, descoperind un buldog de pulpana creației lui de o viață.
Mitul Cuxi Șerban
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu