sâmbătă, 26 decembrie 2020

Din vară.

Cele mai frumoase drumuri pe munte le execut în imaginația mea, iar totodată la depărtare (în kilometri, dar și timp) de acelea reale.

Știu. Nu e deloc frumos a spune asemenea lucruri. Dar abia acum mă pot așeza a gusta din rutele-mi alpine de astă vară.

De folos îmi sînt, în această întreprindere, imaginile pe care le-am luat la vremea respectivă.
Și spre toate fleacurile, din jur.

De discutat cu mulți nu prea poți, despre acele locuri, cît și stări.
Căci nu-i frumos, a interveni cu egocentrismul, cu 'particoler'-ul tău peste semeni.

Care, altminteri, se află și ei, din plin, egocentrici.
Cît și cu gusturi, inevitabil, diferite...

Imagini din Brîul de sub Streașina Caraimanului (munte în Bucegi), respectiv din învecinatul Vîlcel al Mortului.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu