Cineva se lamentează:
„Unele școli au ajuns cimitire educaționale, unde înveți cum să eșuezi. . 42% dintre copiii români sunt analfabeți funcțional..."
Subsemnatul aflîndu-se om al dracului, ar întreba pe acela, mai la capătul dumnealui de viață, cum mai e cu ne-eșuarea/eșuarea.
„Zi-mi bre, despre a nu eșua! Hai, ridică-mi sufletul, hai, saltă-mi spiritu cu așa idei frumoase...”
Se înțelege că îi va mai arde aceluia a glosa înalt, la epoca bastonului, cam cum îmi va mai arde mie (ca să nu încapă discriminare, veniți și pe la mine, la așa etate, să mă întrebați de una și alta, din ideile-mi tinereții...).
.
Oarecum similar, mă întrebam, pe cînd tooot voi să scriu un material nou despre înaintașul Nicolae Bogdan (mai am un leneș proiect, despre un Niculae), dacă s-ar bucura, prin cerul unde este, de așa scrise.
„Zi-mi bre, despre a nu eșua! Hai, ridică-mi sufletul, hai, saltă-mi spiritu cu așa idei frumoase...”
Se înțelege că îi va mai arde aceluia a glosa înalt, la epoca bastonului, cam cum îmi va mai arde mie (ca să nu încapă discriminare, veniți și pe la mine, la așa etate, să mă întrebați de una și alta, din ideile-mi tinereții...).
.
Oarecum similar, mă întrebam, pe cînd tooot voi să scriu un material nou despre înaintașul Nicolae Bogdan (mai am un leneș proiect, despre un Niculae), dacă s-ar bucura, prin cerul unde este, de așa scrise.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu