sâmbătă, 26 septembrie 2020

UMAN. Cineva e acuzat, pe o filă net...

Cineva e acuzat, pe o filă net, A fi dement după putere.

Cred că un om ce folosește vorba „dement”, este el însăși pradă dorinței de putere. Ultima fiind o trăsătură perfect umană. Iar dacă vreunii nu și-o exercită, este pentru că au întîlnit la vremea educației o voință mai mare decît a sa, ori a familiei din care a făcut parte.

Cît privește tendința de-a identifica la altul ceea ce posedăm și noi de fapt, am nimerit ieri o acuză adusă fruntașilor Clubului Alpin Român, potrivit căreia ultimii ar fi căpușat formațiunea.
Am sentimentul că acel procedeu era familiar insului care îl pomenește, și îl va fi exercitat din plin în activitatea lui de business (la o adică, se află în esența acelei activități umane).

PS
Am notat acestea după ce în prealabil - nici nu mai contează în ce situație - mă descoperisem eu însumi, și din plin, supus voinței de putere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu