duminică, 6 septembrie 2020

Demagog de rasă, acel d. Voiculeț...

„Am avut o zi lungă și o noapte în care am dormit câteva ore. Emoțiile apropierii de Crucea Eroilor din Munții Bucegi, mi-au dat o stare de liniște și de înălțare! Acolo sus la 2300 m altitudine, am simțit că încă mai avem o șansă ca oameni și ca popor!
https://www.agerpres.ro/english/2020/07/29/romania-s-anthem-performed-by-tens-of-artists-at-2-000-m-altitude-nearby-caraiman-cross--547894
Am simțit că Dumnezeu iubește România!
Alături de invitații mei și de corurile reunite ale Jandarmeriei române din Brașov și corul “Voievozii munților” din Covasna, Imnul nostru național al României, “Deșteaptă-te române”, a răsunat peste munți și s-a ridicat la cer ca o rugăciune. 
Acolo sus, deasupra României, toți am fost egali în suflet și simțiri! 
http://www.romaniapress.com/news=117426
Sentimentul pe care l-am trăit astăzi acolo sus aproape de cer, a fost unul de bucurie infinită. A fost emoția omagiului adus celor care și-au dat viața pentru libertatea neamului nostru românesc și întoarcerea în locurile și amintirile copilăriei mele!
http://prahova-news.ro/stire/ziua-imnului-national-in-sunetele-naiului-romanesc-astazi-la-crucea-eroilor-din-muntii-bucegi-10424 ”



Deși pot înțelege sufletul omenesc, ramin un pic surprins de pretentia lui, ca Dumnezeu e atent foc la tribul nostru, nu și la altele, pe care altminteri tot El le-a trimis a viețui, sub soare...

**

E interesant apetitul Jandarmeriei pentru asemenea manifestări (am în vedere și monumentul închinat lui Titulescu, în Scheii Brașovului).  Își dreg și dumnealor cum pot, problemele de onorabilitate.

Pe felie, Marile vorbe (religia, patriotismul etc.) nu au vreo treabă dacă te pui în slujba lor inclusiv mințind - de pildă că Titulescu a contribuit major la unitatea românească. Se supără grozav însă dacă arăți ca respectivul T. se afla un mititel neînsemnat, în 1918-20. Și că, în general, unitatea românească (de solidă ce a fost) nu mai există de 80 ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu