joi, 11 ianuarie 2024

Pe un stâlp din bucureșteana stație de metrou Piața Unirii 2 @

Pe un stâlp din bucuresteana stație de metrou Piața Unirii 2 stă un banner, cu ceea ce îmi pare a fi brâncușiana Pasăre măiastră.

Civilizat este să nu faci comentarii precum cel de mai jos, dar nu mă pot abține...
(în asemenea situații, din câte am reținut eu din aer, Societatea îți spune că dacă tot nu aplauzi chestia aia plăcută Ei, barim taci dracului din gură, în privința comentariilor contrare...)

Tărășenia nu m-a entuziasmat, iar mintea automat a cercetat cum arată ceva asemănător - ca linie - Păsării măiestre, dar care îmi pică mie bine la inimă,
Și de bine ce revăzusem azi niște imagini montane, din vara scursă, neuronii mi s-au dus ață spre Colțul Grohotișului din Bucșoiul (Bucegi)...

Altă viață...
Ce e drept, imaginea mea nu unește oameni, la nivel macro.

Apropo.
Dacă în lumea românească spui că nu îți place Coloana infinitului, ești luat cu huo.
Dacă între montaniarzi spui însă că nu agreezi, să zicem, silueta Degetului lui Călineț (firește fără să faci mișto de împiedicații cărora le place), nu are nimeni nimic cu tine.


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu