joi, 27 octombrie 2022

Ce simple stau lucrurile, la alții...

 Ce simple stau lucrurile, la alții...


Cît de frumos își postulează ei relația cu muntele...
Firește, aici ne putem uita, mai ales după ce dăm o raită prin privirea aceluia, cu stă el cu adevărul celor spuse.

Ce-i drept, nu mi-ar fi o explorare lesnicioasă pe acolo, căci nu am fost la viața mea nici educat social (în sensul pusului de umăr la slogane și fac-bine de acolo, nici nu le-am emis/nu cunosc gustul emiterii lor 

În răstimp, cercetînd asupra mobilelor mele montane, mi se face - puțin spus - părul măciucă...
Sînt acolo lucruri pe care le plasam recent într-o a treia categorie de zise, adică acelea ieșite  la un cutremur sufletesc din miezul pămîntului, dar încă incapabil aflîndu-mă, de a le da o formă pe care s-o comunic și altora.

Mda, schimbările, în timp... Un psiholog de etapă, raportat la ceea ce mi s-a întîmplat să aflu în domeniu, avea o metaforă aparte... Despre năpîrlirea noastră în timp. Cînd lași o piele care nu ți se mai potrivește, ori este excesiv de uzată, așteptînd să crească alta (ce-i drept, pe moment te descoperi în fundul gol, și nesigur că îți va veni altă îmbrăcăminte de protecție).


Regula scoaselor din magmă (e cazul și mărgicii pe care o tot laud mai sus, că e-n ieșire...).
După ea, șade alta la coadă, a țîșni alta, din lumea celor încă fără trup/cuvînt... S-ar referi în primul rînd la privirea domnului de mai sus, hălăduind destul de indispus deasupra unor cotloane altminteri patimă, din Coștila verii scurse...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu