luni, 16 ianuarie 2023

Diurne. Postare Gabi Bazacliu

„Privind pozele astea, adunate din câteva din turele anului 2022, mă gândeam cât de puțin pot transmite pozele din... ceea ce apreciez eu ca fiind esențial, și anume din experiența trăită de fiecare.”

Mă uitam ieri la niște imagini din locuri dragi mie... 

...Și realizam, poate nesociabil, că așa poze nu pot transmite altora ceea ce îmi transmit mie.
De unde sentimentul unei oarecari inutilități, a publicării lor (e vorba de ale mele, la alte tale decizi...). Și, inerent, al textelor lămuritoare/entuziasmate care le-ar însoți.

Hm...
Și vorbă lungă aflîndu-mă.
Ca să avem acces la alții, trebuie făcut un compromis între trăirile noastre și ce vor să audă ceilalți.
(Și) mai neplăcut este faptul că marea majoritate nu prea dă atenție gesturilor noastre, ea fiind în căutare doar de un dans al sufletului (unul superficial), în timpul căruia să uite de altele, ale vieții.

Firește, nemaioferind ceva acelui dans al altora (pe care îl practicăm și noi, pe cînd răsfoim producțiile semenilor!), riscăm a deveni urși acriți.
Însă cred că nu estem pierduți, conștientizînd acel pericol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu