miercuri, 24 aprilie 2024

SĂ FIE. Preluate de pe un grup de foști militari în termen (II)

II


Mi s-a întîmplat să fiu căsătorit la încorporare (de-asta am și fost repartizat aproape de casă, și anume pe bucureșteana șosea a Olteniței).
Relativ curînd (noiembrie 1980) mi s-a născut un fiu.

În așa moment, mi-am invitat doi colegi acasă, pentru un păhărel (sau mai multe?).
Îi chema Ion Cornea (teoretic, adventist) și Gheorghe Mosor (cel mai rubicond, în poze). Amîndoi moldoveni, chit că alde Cornea locuia în civilie la Timișoara.
.
Eu am dormit acasă peste noapte, ei s-au întors la unitate, unde instituția săritului de gard era una mai mult decît respectată...












PS
La cîte trăznăi am făcut la vîrsta aceea (23 ani), mi-e greu să le spun tinerilor de azi dați-vă mai încolo, în materie de moralitate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu